I. Informacje ogólne o zwrotach, wymianie i zgłaszaniu reklamacji - zakupy wyłącznie na terenie Polski.
1. Wstęp.
Poniższy materiał zawiera niezbędne informacje związane z odstąpieniem przez Klienta od umowy oraz prawidłowym przeprowadzeniem procesu reklamacji produktu wadliwego. Obejmuje: informacje o kosztach, a także zarówno prawach i obowiązkach Klienta jak i sklepu demoniq24.pl.
2. Informacja dotyczące formularzy: zwrotu / wymiany i zgłoszenia reklamacji.
Na końcu poniższego materiału znajdują się pliki do pobrania w formacie PDF:
> formularz zwrotu / wymiany - formularz odstąpienia od umowy
> formularz reklamacji towaru
II. Odstąpienie od umowy - wymiana i zwroty.
W przypadku, gdy zamówienie nie będzie spełniać oczekiwań, Klient ma możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego produktu.
1. Warunki prawidłowego przygotowania towaru do zwrotu / wymiany.
Warunki, jakie musi spełniać odsyłany towar:
> nie może nosić śladów użytkowania
> zapakowany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu
> zawierający wszystkie metki i etykietki – oryginalnie przyczepione
> czysty i pozbawiony zapachów
2. Termin dokonania zwrotu towaru.
Odstąpienia od umowy - zwrotu lub wymiany można dokonać w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki bez obowiązku podania przyczyny.
3. Warunki prawidłowego przygotowania przesyłki.
Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego zniszczenie lub uszkodzenie podczas transportu.Do przesyłki należy dołączyć: > dokument, poświadczający dokonanie zakupu – paragon fiskalny lub fakturę VAT, które zawsze są wysyłane do Klienta wraz z zamówieniem
> dokument wydania towaru, który jest dołączany do każdego zamówienia
Wypełnienie formularza zwrotu / wymiany nie jest obowiązkowe. Ułatwia on spełnienie oczekiwań Klienta w związku z odsyłanym towarem.
> formularz zwrotu / wymiany - dostępny jest Tutaj4. Adres odsyłki towaru.
> Zwracany towar należy odesłać na adres:
Hyperion Mariusz Senger
ul. Pabianicka 119/131, budynek 2
93-490 Łódź
Polska
5. Zwrot pieniędzy lub wymiana towaru.
5.1 Zwrot pieniędzy
Zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani przez Klienta decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
5.2 Wymiana towaru
> wymiana na ten inny lub sam model – w innym kolorze lub rozmiarze
Wymiana modelu na inny rozmiar lub kolor nastąpi zgodnie z oczekiwaniami Klienta.
> jeżeli wartość nowych produktów przekracza wartość odesłanych produktów Dział Obsługi Klienta poinformuje o wysokości i sposobie dopłaty.
> jeżeli wartość nowych produktów jest niższa od wartości odsyłanych produktów Dział Obsługi Klienta poinformuje o wysokości i formie zwrotu nadwyżki środków.
III. Reklamacje
1. Warunki prawidłowego przygotowania przesyłki.
Reklamowany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego zniszczenie lub uszkodzenie podczas transportu. Odsyłany towar powinien być czysty (wyprany).
Do przesyłki dodatkowo należy dołączyć:
> dokument, poświadczający dokonanie zakupu – paragon fiskalny lub fakturę VAT, które zawsze są wysyłane do Klienta wraz z zamówieniem
> dokument wydania towaru, który dołączany jest do każdej przesyłki
> wydrukowany i czytelnie wypełniony formularz reklamacji - formularz dostępny jest Tutaj
W przypadku odsyłki kilku rzeczy należy do każdej z nich wypełnić osobny formularz reklamacji.
2. Adres wysyłki towaru i informacje uzupełniające dotyczące odsyłki towaru.
> Zwracany towar należy odesłać na adres:
Hyperion Mariusz Senger
ul. Pabianicka 119/131, budynek 2
93-490 Łódź
Polska
3. Rozpatrywanie reklamacji.
3.1 Termin rozpatrywania reklamacji
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez sklep demoniq24.pl w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.
W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.
3.2 Informacja zwrotna
Po rozpatrzeniu reklamacji o decyzji Klient zostanie poinformowany telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty e-mail, zgodnie z danymi kontaktowymi zawartymi w formularzu reklamacji.
3.3 Sposób rozliczenia reklamacji po rozpatrzeniu
Reklamacja uznana – rozliczenie zgodnie z oczekiwaniami Klienta zawartymi w formularzu reklamacji:
> wysyłka nowego towaru towaru na koszt demoniq24.pl za pośrednictwem Poczty Polskiej
Reklamacja nie uznana – odesłanie wadliwego produktu do Klienta.
Ważne. sklep demoniq24.pl nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowo podany przez Klienta w formularzu reklamacji numer konta bankowego - co może doprowadzić do błędnego zaksięgowania w banku zwracanej kwoty
IV. Koszty wysyłek towaru w ramach reklamacji lub procesu zwrotu / wymiany produktu.
1. Koszty odstąpienia od umowy przez Klienta
> W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
2. Koszty wysyłek w ramach reklamacji towaru
> W przypadku uznania reklamcji zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy wadliwy produkt.
> W przypadku nie uznania reklamacji, sklep demoniq24.pl na własny koszty odsyła reklamowany produkt do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej.
V. Załączniki PDF - do wydrukowania i wypełnienia